Už 50 rokov na scéne: Známy raper pripíja na hiphop legendárnym koňakom

Hiphopový kráľ vyjadril počas svojej dlhoročnej kariéry svoju nehasnúcu lásku k Hennessy v mnohých lyrických prípitkoch. Teraz spája sily s ikonickou značkou koňaku, aby oslávili 50. výročie hiphopu na celosvetovej úrovni.   

  • Z ulice do celého sveta
  • Rapová legenda Nas
  • Pôvodný nápoj hiphopu
  • Limitovaná edícia „HenNASsy“

Z ulice do celého sveta  

Hiphop sa zrodil v Bronxe v New Yorku v roku 1973, keď mladý DJ Kool Herc usporiadal párty v jeho komunitnom centre. Inovatívne používanie gramofónov a techniky „breakbeat“ ovplyvnilo generácie hudobníkov a umelcov po celom svete. Nakoniec sa hnutie vyvinulo z undergroundu na dnešný globálny fenomén. 

Rapová legenda Nas 

Legendárny hiphopový magnát, víťaz ceny Grammy, spoluzakladateľ vydavateľstva Mass Appeal Records, herec a výkonný producent Nas sa narodil len mesiac po spomínanom zrode hiphopu. Rodák z Queensu v New Yorku dospieval v ére plnej zmien a bol priamym svedkom surového vývoja tohto žánru v jeho najčistejšej podobe.

Majster rýmov Nas vydal svoj prvý plnohodnotný album Illmatic v roku 1994 vo veku len 20 rokov. Nasledovalo ďalších 14 albumov, z ktorých 8 je platinových a multiplatinových. Tento prelomový raper, známy svojím chrapľavým hlasom, hrou so slovami a schopnosťou rozprávať príbehy, je jedným z najuznávanejších a najvplyvnejších hudobníkov všetkých čias.
„Je cťou spolupracovať s Hennessy a pripomenúť si tento vzácny okamih pre hiphop. Hiphop mal s Hennessy vždy zvláštne spojenie. Som nadšený, že môžeme osláviť 50. výročie tejto kultúry značkou a produktom, ktoré vzdávajú hold jej histórii a vplyvu,“ povedal Nas.

Pôvodný nápoj hiphopu

Maison Hennessy, so sídlom vo francúzskom regióne Charente, už viac ako 250 rokov žiari na celom svete vďaka svojmu výnimočnému know-how. Úspech a dlhovekosť spoločnosti tkvejú v dokonalosti jej koňakov, ktorých recepty sa posúvajú z generácie na generáciu. 

Zatiaľ čo iné značky sa spočiatku od hiphopu dištancovali, Hennessy autenticky podporovala a posilňovala svoje puto s novým rastúcim revolučným prúdom. Aj vďaka tomu je dnes jednou z najčastejšie spomínaných značiek alkoholu v hiphopových textoch. Spomína sa vo viac ako 2 500 piesňach.„Značka Hennessy bola vždy silne prepojená s hudobným priemyslom, najmä s hiphopom,“ povedal generálny riaditeľ Laurent Boillot. „Hennessy je skutočne pôvodným duchom hiphopu, ktorý táto kultúra prijala ako odznak úspechu a dobrého vkusu. Sme týmto uznaním mimoriadne poctení. Na oslavu takéhoto kultúrneho dedičstva sme nemohli mať lepšieho partnera, ako je Nas.“

Limitovaná edícia „HenNASsy“

Pri príležitosti okrúhleho výročia sa tím Hennessy spýtal ich priateľa Nasa, čo by chcel odkázať hiphopu k jeho 50. narodeninám. Vznikla z toho ručne písaná pocta minulosti, súčasnosti a budúcnosti tohto obľúbeného žánru s celosvetovým kultúrnym rozmerom. Nasove slová sa stali základom pre odvážny dizajn limitovanej edície Hennessy VS. Ten je doplnený kolážou čiernobielych fotografií, oranžových akcentov a originálnou slovnou hrou „HenNASsy“.