- O nákupe
- Časté otázky
Často kladené otázky
- Čo je to "strážiť dostupnosť"?
Je to funkcia, ktorá informuje zákazníka e-shopu o zmene dostupnosti tovaru mailom v momente, keď je prijatý na sklad.
- Je možný osobný odber?
Áno. Pri tovare, ktorý je na sklade, je to najrýchlejší spôsob, ako si ho môžete kúpiť resp. prevziať. Notifikačný email potvrdzujúci pripravenosť tovaru na odber zákazník obdrží bežne do 1 hodiny od potvrdenia prijatia objednávky. Pri niektorých produktoch je to zároveň jediný spôsob doručenia. Výdajne miesto sa nachádza v Bratislave – Petržálke.
- Sú ceny v e-shope uvedené s DPH?
Všetky ceny sú uvádzané vrátane DPH.
- Musím byť u vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?
Nie. Registrácia je potrebná iba ak máte záujem využívať všetky dodatočné funkcie e-shopu alebo mobilných aplikácii.
- Môžem vo vašom e-shope nakúpiť, aj keď nemám 18 rokov?
Je nám ľúto , ale legislatíva Slovenskej Republiky neumožňuje predávať tovar osobám mladším ako 18 rokov.
- Je možné u vás nakúpiť aj na kusy, alebo len ucelené kartóny?
Viac ako 90% položiek zo sortimentu je možné zakúpiť aj po jednom kuse.
- AkýmI spôsobmi môžem zaplatiť za tovar?
Online kreditnou kartou – používame zabezpečený systém Tatrabanky, hotovostne, dobierkou, prípadne bankovým prevodom na náš účet.
- Je on-line platba kreditnou kartou bezpečná?
Je bezpečná. Garantom bezpečnosti v našom eshope je Tarabanka, ktorá využíva 3D-Secure riešenie, čo je najmodernejšia aplikácia kartových asociácií MasterCard Europe a Visa International umožňujúca bezpečné platby kartou na internete. Údaje zo svojej platobnej karty zadávate priamo v banke, čím je absolútne vylúčené aby boli videné, alebo uchované našou spoločnosťou. Dátové spojenie s bankou je šifrované prostredníctvom zabezpečeného protokolu HTTPS.
- Môžem u vás nakúpiť aj bez objednávky cez e-shop?
Nie. Vytvorenie objednávky cez e-shop / mobilnú aplikáciu je podmienkou nákupu.
- Zásielka mi prišla poškodená, nekompletná, prípadne ste mi doručili iný tovar, ako som objednal. Ako postupovať?
Prípadnú reklamáciu je vždy potrebné zaslať na mail mabo@mabo.sk Následne Vás budú kontaktovať naši pracovnici, ktorí Vám ochotne pomôžu s rýchlym a odborným vyriešením problému.
- Ako rýchlo mi doručíte tovar?
Objednávky prijaté do 14.00 doručujeme v Bratislave ešte v daný deň. Objednávky s cieľovou adresou mimo Bratislavy, prijaté do 14.00, expedujeme v daný deň s doručením na nasledujúci pracovný deň. Tovar doručujeme iba počas pracovných dní.
- Čo v prípade, že objednaný tovar nemáte skladom?
Tovar naskladňujeme v cykloch, preto odporúčame využiť funkciu "stražiť dostupnosť", ktorá Vás upozorní v momente, akonáhle bude sledovaný tovar k dispozícii. Pre položky s príznakom „na objednávku“ je potrebné zaslať požiadavku mailom na mabo@mabo.sk. Následne Vás bude kontaktovať pracovník Maba pre jej dokončenie.
- Poslal som objednávku. Po akom čase si ju môžem prísť osobne prevziať?
Je potrebné počkať na e-mail alebo SMS správu s informáciou, že Vaša objednávka je pripravená a čaká na prevzatie. Bežne to to býva už do 1 hodiny od prijatia online objednávky. Objednávky prijaté do 16.00 je možné vyzdvihnúť ešte v ten istý deň počas pracovnej doby výdajného miesta